Abstract:
У статті визначено актуальність й необхідність дослідження каналів залучення туристів в круїзний туризм, завдяки яким здійснюється пошук, інформування, привертання та утримання клієнтів задля підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній.Розглянуто роль і важливість використання традиційних та цифрових каналів маркетингу під час залучення туристів круїзними компаніями з метою покращення результативності їхньої діяльності у сучасних умовах туристичного ринку. Наведено поширені канали дистрибуції продуктів круїзних компаній, що окреслюють просування їхніх послуг в онлайн- та офлайн-форматах.Згруповано основні актуальні й найбільш розповсюджені онлайн- та офлайн-канали залучення туристів у круїзний сектор. Розглянуто їхні переваги, функціо-нал, інструментарій, спонукання до застосування круїзними компаніями; очіку-ванні вигоди від їхнього застосування. Надано рекомендації використання наведених каналів, зокрема як їхньої комбінації для залучення цільових авдиторій круїзних компаній чому сприяє розроб-лення маркетингових стратегій та регулярний аналіз результатів маркетингових кампаній в частині їхньої ефективності в умовах постійних змін у сфері технологій та споживчих уподобань авдиторіального спектру. Ефективне використання розглянутих каналів залучення дозволить актуа-лізувати та адаптувати круїзні продукти відповідно до нагальних потреб ринку з урахуванням очікувань споживачів, конкурентного протистояння та мінливості галузі.