dc.contributor.author |
Лерніченко, К. В. |
|
dc.contributor.author |
Бойко, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Павленко, В. С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-30T12:26:14Z |
|
dc.date.available |
2024-05-30T12:26:14Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лерніченко К. В., Бойко С. О., Павленко В. С. Підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній шляхом розширення каналів залучення туристів. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті:Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2024. No 1 (86). С. 131-146. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 338.48:339.1:656.6 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3887 |
|
dc.description.abstract |
У статті визначено актуальність й необхідність дослідження каналів залучення туристів в круїзний туризм, завдяки яким здійснюється пошук, інформування, привертання та утримання клієнтів задля підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній.Розглянуто роль і важливість використання традиційних та цифрових каналів маркетингу під час залучення туристів круїзними компаніями з метою покращення результативності їхньої діяльності у сучасних умовах туристичного ринку. Наведено поширені канали дистрибуції продуктів круїзних компаній, що окреслюють просування їхніх послуг в онлайн- та офлайн-форматах.Згруповано основні актуальні й найбільш розповсюджені онлайн- та офлайн-канали залучення туристів у круїзний сектор. Розглянуто їхні переваги, функціо-нал, інструментарій, спонукання до застосування круїзними компаніями; очіку-ванні вигоди від їхнього застосування. Надано рекомендації використання наведених каналів, зокрема як їхньої комбінації для залучення цільових авдиторій круїзних компаній чому сприяє розроб-лення маркетингових стратегій та регулярний аналіз результатів маркетингових кампаній в частині їхньої ефективності в умовах постійних змін у сфері технологій та споживчих уподобань авдиторіального спектру. Ефективне використання розглянутих каналів залучення дозволить актуа-лізувати та адаптувати круїзні продукти відповідно до нагальних потреб ринку з урахуванням очікувань споживачів, конкурентного протистояння та мінливості галузі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
круїзний туризм, просування туристичних послуг, канали залучення туристів, реклама, туризм |
uk_UA |
dc.title |
Підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній шляхом розширення каналів залучення туристів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |