Одеський Національний Морський Університет

Підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній шляхом розширення каналів залучення туристів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лерніченко, К. В.
dc.contributor.author Бойко, С. О.
dc.contributor.author Павленко, В. С.
dc.date.accessioned 2024-05-30T12:26:14Z
dc.date.available 2024-05-30T12:26:14Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Лерніченко К. В., Бойко С. О., Павленко В. С. Підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній шляхом розширення каналів залучення туристів. Розвиток методів управління та господарювання на транспорті:Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2024. No 1 (86). С. 131-146. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.48:339.1:656.6
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3887
dc.description.abstract У статті визначено актуальність й необхідність дослідження каналів залучення туристів в круїзний туризм, завдяки яким здійснюється пошук, інформування, привертання та утримання клієнтів задля підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній.Розглянуто роль і важливість використання традиційних та цифрових каналів маркетингу під час залучення туристів круїзними компаніями з метою покращення результативності їхньої діяльності у сучасних умовах туристичного ринку. Наведено поширені канали дистрибуції продуктів круїзних компаній, що окреслюють просування їхніх послуг в онлайн- та офлайн-форматах.Згруповано основні актуальні й найбільш розповсюджені онлайн- та офлайн-канали залучення туристів у круїзний сектор. Розглянуто їхні переваги, функціо-нал, інструментарій, спонукання до застосування круїзними компаніями; очіку-ванні вигоди від їхнього застосування. Надано рекомендації використання наведених каналів, зокрема як їхньої комбінації для залучення цільових авдиторій круїзних компаній чому сприяє розроб-лення маркетингових стратегій та регулярний аналіз результатів маркетингових кампаній в частині їхньої ефективності в умовах постійних змін у сфері технологій та споживчих уподобань авдиторіального спектру. Ефективне використання розглянутих каналів залучення дозволить актуа-лізувати та адаптувати круїзні продукти відповідно до нагальних потреб ринку з урахуванням очікувань споживачів, конкурентного протистояння та мінливості галузі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject круїзний туризм, просування туристичних послуг, канали залучення туристів, реклама, туризм uk_UA
dc.title Підвищення ефективності підприємницької діяльності круїзних компаній шляхом розширення каналів залучення туристів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис