Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гогуленко, Олена Петрівна | |
dc.contributor.author | Чудак, Є. | |
dc.date.accessioned | 2022-12-22T12:00:45Z | |
dc.date.available | 2022-12-22T12:00:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гогуленко О.П., Чудак Є. Мем-культура – один із інтерактивних методів вивчення української мови. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Філологія. № 49/2021. С. 1-15 (Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Філологія» включено до категорії «Б» Переліку наукових фахових видань України зі спеціальності 035 «Філологія» на підставі Наказу Міністерства освіти і науки України № 1471 від 26.11.2020 р. (додаток 3). Науковий вісник включено до міжнародної наукометричної бази даних Index Copernicus International (Республіка Польща). http://www.vestnik-philology.mgu.od.ua/index.php/arkhiv-nomeriv?id=190 http://www.vestnik-philology.mgu.od.ua/archive/v49/part_1/12.pdf | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2409-1154 | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/389 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості мемів як онімного компоненту національно-мовної картини світу. Проаналізовано меметичну природу власних назв у сучасному публічному просторі та особливості використання мемів у інтерактивному навчальному процесі. Крім цього, розглянуто погляди вітчизняних і зарубіжних дослідників на природу та диференційні ознаки мемів, з’ясовано способи та форми феномену мемного буття власних назв, визначено принципи використання мемів на заняттях із української мови. Методологічною базою дослідження стали сукупність загальнонаукових лінгвістичних методів. Було використано описовий метод для інвентаризації та інтерпретації досліджуваних мемних феноменів у межах національно-мовної картини світу, методи аналізу та синтезу для ідентифікації онімних мемних компонентів, кількісний метод для встановлення обсягу онімних одиниць та мемних домінант у ландшафті. Результати дослідження свідчать про популяризацію Інтернет-мемів у мові кіберпростору, їх вплив на розвиток мови загалом. Спілкування користувачів всесвітньої мережі за допомогою мемів сприяє створенню особливої субкультури зі своїми законами і традиціями. На тлі розвитку сучасних технологій народжується інтерактивна мережева лінгвістика, яка дає поштовх розумінню того, як спілкуються між собою люди за допомогою комп’ютерів та різноманітних гаджетів. Дослідження Інтернет-мемів є важливою складовою частиною розвитку й оформлення інтернет-лінгвістики як самостійного напряму. У роботі зазначено, що мем є семіологічним визначенням знака і може розглядатися як мовний знак. Саму назву Інтернет-мему можна вважати пропріативом, адже вона містить усі ознаки, що зазвичай властиві традиційним власним назвам: виділення з низки інших, поляризація порівняно з іншими частинами лексичної системи, індивідуалізація та ідентифікація. Використання на заняттях з української мови Інтернет-мемів підвищує рівень пізнавальної діяльності та мотивації студентів, зацікавлює їх, що сприяє бажанню виконувати різні види робіт, а відтак – засвоювати навчальний матеріал. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Філологія» | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Філологія; | |
dc.subject | Меми, онім, мережева лінгвістика, семіологія, інтернет-меми. | uk_UA |
dc.title | Мем-культура – один із інтерактивних методів вивчення української мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |