Короткий опис (реферат):
Стаття присвячена питанням ефективного розвитку підпри-ємств автотранспортної сфери. Зазначено, що в умовах висококонкурентного середовища підходи до управ-ління безпосередньо залежать від типу автосервісу. Розглянуто основні види автосервісів, їх переваги та недоліки та окреслено ключові напрями розвитку з метою утримання на ринку. Обґрунтовано, що цифровізація є незворотною тенденцією в автомобільному бізнесі; вона обумовлена глобальним розвитком цифрового інструментарію на транспорті, в логістиці та інженерії. Доведено, що кожне підприємство, яке надає послуги з ремонту та обслу-говування автомобілів, може бути успішним на ринку при впровадженні цифрових інновацій в організаційний та виробничий процеси