Abstract:
У статті досліджено стратегії розвитку підприємства як фун-даментальної складової діяльності підприємства, її значення та роль у діяльності підприємства, а також досліджено види стратегій розвитку підприємства. Розглянуто стратегії розвитку підприємства як ефективну бізнес-кон-цепцію, яка доповнена низкою практичних дій, що ведуть до досягнення реальних конкурентних переваг, здатних підтримувати цю концепцію протягом тривалого часу.Вивчено основні характеристики стратегії розвитку підприємства, запро-поновано на цій основі визначення стратегії розвитку підприємства як довго-строкового та гнучкого плану дій з інноваційним напрямом та відповідним рівнем ризику.Визначено, що завданням, яке вирішує стратегія підприємства, є за без-печення впровадження інновацій та змін на підприємстві через розподіл ресурсів, адаптацію до зовнішнього середовища, внутрішнє коригування та прогнозування майбутніх змін у діяльності. Показано, що стратегія розвитку підприємства передбачає формування довгострокових базових цілей та завдань, чітке визначення курсу дій, необхідних для досягнення цих цілей та раціональний розподіл ресурсів