dc.contributor.author |
Бондар, Ю.А. |
|
dc.contributor.author |
Дейнека, В.С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-12T08:25:31Z |
|
dc.date.available |
2024-06-12T08:25:31Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бондар Ю.А., Дейнека В.С. Стратегії розвитку підприємства: значення, види,особливості// Розвиток методів управління та госпо-дарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 3 (84). С.77-88. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 65.012.23 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3925 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено стратегії розвитку підприємства як фун-даментальної складової діяльності підприємства, її значення та роль у діяльності підприємства, а також досліджено види стратегій розвитку підприємства. Розглянуто стратегії розвитку підприємства як ефективну бізнес-кон-цепцію, яка доповнена низкою практичних дій, що ведуть до досягнення реальних конкурентних переваг, здатних підтримувати цю концепцію протягом тривалого часу.Вивчено основні характеристики стратегії розвитку підприємства, запро-поновано на цій основі визначення стратегії розвитку підприємства як довго-строкового та гнучкого плану дій з інноваційним напрямом та відповідним рівнем ризику.Визначено, що завданням, яке вирішує стратегія підприємства, є за без-печення впровадження інновацій та змін на підприємстві через розподіл ресурсів, адаптацію до зовнішнього середовища, внутрішнє коригування та прогнозування майбутніх змін у діяльності. Показано, що стратегія розвитку підприємства передбачає формування довгострокових базових цілей та завдань, чітке визначення курсу дій, необхідних для досягнення цих цілей та раціональний розподіл ресурсів |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія, підприємство, розвиток, інструмент розвитку підприємства, управління, види стратегій |
uk_UA |
dc.title |
Стратегії розвитку підприємства: значення, види,особливості |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |