Abstract:
У статті проаналізовано основні аспекти та сучасні тенденції розвитку еmail-маркетингу, як широко використовуваного багатьма компаніями інструменту, за допомогою якого встановлюється зв'язок з попередніми, існу-ючими, а також потенційними клієнтами за допомогою сучасних засобів елект-ронної пошти. Це простий і дуже ефективний метод, тому сьогодні він став достатньо популярним у світі бізнесу. Дослідження і статистика показують, що це дійсно один з найбільш швидкозростаючих методів, використовуваних марке-тологами.З моменту своєї появи та в різні періоди існування email-маркетинг зазнав значних змін. Розвиток нових технологій безпосередньо вплинув на трансформацію email-маркетингу і, як наслідок, на його ефективність. Нові технології, такі як штучний інтелект, вивели email-маркетинг на новий рівень. Велике значення в рамках штучного інтелекту має машинне навчання, тому, що штучний інтелект не здатний саморозвиватися. Тому працювати штучний інтелект повинен разом з машинним навчанням, завдяки якому він буде здатний розвиватися самостійно. Штучний інтелект допомагає вирішувати проблему збору та аналізу великої кількості даних. У результаті дослідження встановлено, що впровадження штучного інтелекту в email-маркетинг допоможе поліпшити його результатами. Це сут-тєво вплине на загальну ефективність діяльності компанiй