DSpace Repository

Штучний інтелект та його роль в розвитку email-маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Москвіченко, І.М.
dc.contributor.author Чебанова, Т.Є.
dc.date.accessioned 2024-06-12T08:46:27Z
dc.date.available 2024-06-12T08:46:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Москвіченко І.М., Чебанова Т.Є. Штучний інтелект та його роль в розвитку email-маркетингу // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 3 (84). С. 89-99. uk_UA
dc.identifier.other УДК 004.383.8:658.8
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3926
dc.description.abstract У статті проаналізовано основні аспекти та сучасні тенденції розвитку еmail-маркетингу, як широко використовуваного багатьма компаніями інструменту, за допомогою якого встановлюється зв'язок з попередніми, існу-ючими, а також потенційними клієнтами за допомогою сучасних засобів елект-ронної пошти. Це простий і дуже ефективний метод, тому сьогодні він став достатньо популярним у світі бізнесу. Дослідження і статистика показують, що це дійсно один з найбільш швидкозростаючих методів, використовуваних марке-тологами.З моменту своєї появи та в різні періоди існування email-маркетинг зазнав значних змін. Розвиток нових технологій безпосередньо вплинув на трансформацію email-маркетингу і, як наслідок, на його ефективність. Нові технології, такі як штучний інтелект, вивели email-маркетинг на новий рівень. Велике значення в рамках штучного інтелекту має машинне навчання, тому, що штучний інтелект не здатний саморозвиватися. Тому працювати штучний інтелект повинен разом з машинним навчанням, завдяки якому він буде здатний розвиватися самостійно. Штучний інтелект допомагає вирішувати проблему збору та аналізу великої кількості даних. У результаті дослідження встановлено, що впровадження штучного інтелекту в email-маркетинг допоможе поліпшити його результатами. Це сут-тєво вплине на загальну ефективність діяльності компанiй uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject маркетинг, еmail-маркетинг, стратегія email-маркетингу, штучний інтелект, машинне навчання uk_UA
dc.title Штучний інтелект та його роль в розвитку email-маркетингу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account