Abstract:
Стаття присвячена дослідженню стану та розвитку соціального бізнесу в Україні з врахуванням зміни соціального середовища та концентрації соціальних проблем навколо наслідків збройної агресії, а також висвітленню ключових здобутків і змін у сприйнятті та рівні довіри. Визначені основні критерії відмінності традиційного та соціального бізнесу. На основі аналізу сучасного стану та розвитку соціального бізнесу в Україні визначено основні сектори та напрямки реалізації такої форми організації підприємницької діяльності, визначені основні способи фінансування соціальних ініціатив та окреслені основні переваги та перспективи новітніх способів фінансування.У статті пропонується аналіз впливу соціального бізнесу на свідомість та мотиви суспільства та на економічне середовище, бізнес-взаємини, призначення та фокус маркетингу, волонтерську діяльність, бізнес-моделювання в соціальному секторі, а також розгляд викликів, з якими стикається цей сектор. Розглядаються перспективи розвитку соціального бізнесу в Україні та можливі шляхи підвищення його ролі у розв'язанні соціальних проблем, враховуючи досвід та реалії збройної агресії. Наголошується, що соціальний бізнес може стати підґрунтям для переходу бізнесу на якісно вищий рівень розвитку та основою для пошуку нових засобів та методів організації та фінансування