DSpace Repository

Соціальний бізнес в Україні: підґрунтя для зміни парадигми

Show simple item record

dc.contributor.author Матвієнко, М.В.
dc.contributor.author Ковальова, А.К.
dc.date.accessioned 2024-06-25T07:59:50Z
dc.date.available 2024-06-25T07:59:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Матвієнко М.В., Ковальова А.К. Соціальний бізнес в Україні: підґрунтя для зміни парадигми // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті:Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 4 (85). С. 91-101. uk_UA
dc.identifier.other УДК 005.35:303.442(477)
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3939
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню стану та розвитку соціального бізнесу в Україні з врахуванням зміни соціального середовища та концентрації соціальних проблем навколо наслідків збройної агресії, а також висвітленню ключових здобутків і змін у сприйнятті та рівні довіри. Визначені основні критерії відмінності традиційного та соціального бізнесу. На основі аналізу сучасного стану та розвитку соціального бізнесу в Україні визначено основні сектори та напрямки реалізації такої форми організації підприємницької діяльності, визначені основні способи фінансування соціальних ініціатив та окреслені основні переваги та перспективи новітніх способів фінансування.У статті пропонується аналіз впливу соціального бізнесу на свідомість та мотиви суспільства та на економічне середовище, бізнес-взаємини, призначення та фокус маркетингу, волонтерську діяльність, бізнес-моделювання в соціальному секторі, а також розгляд викликів, з якими стикається цей сектор. Розглядаються перспективи розвитку соціального бізнесу в Україні та можливі шляхи підвищення його ролі у розв'язанні соціальних проблем, враховуючи досвід та реалії збройної агресії. Наголошується, що соціальний бізнес може стати підґрунтям для переходу бізнесу на якісно вищий рівень розвитку та основою для пошуку нових засобів та методів організації та фінансування uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject соціальний бізнес, бізнес-модель, соціальна цінність, крауфандинг, розвиток. uk_UA
dc.title Соціальний бізнес в Україні: підґрунтя для зміни парадигми uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account