dc.contributor.author |
Кубіній, Н.Ю. |
|
dc.contributor.author |
Сігеті, Е.М. |
|
dc.contributor.author |
Жук, А.О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-09T07:26:12Z |
|
dc.date.available |
2024-07-09T07:26:12Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кубіній Н.Ю., Сігеті Е.М., Жук А.О. Бізнес-планування підприємницької діяльності: обструкції та шляхи їх подолання // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 4 (84). С. 123-133. |
uk_UA |
dc.identifier.other |
УДК 338.1 |
|
dc.identifier.other |
JEL M00 |
|
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3962 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена діагностиці проблем, що виникають у сфері складання бізнес-плану як фактору забезпечення успішної підприємницької діяльності. Наголос зроблено на проблематиці маркетингового планування. Описана та представлена класифікація обструкцій у галузі маркетингового планування за ознаками: недоліки теоретико-методологічної бази; низький кадровий потенціал у сфері планування; відсутність уваги до культурно-інституційних засад розвитку підприємницької діяльності та її маркетингового планування; політичні фактори. Обґрунтовані напрямки розвитку маркетингового планування як на мезо- та мак-рорівні, та в межах окремих економічних суб’єктів. Для створення ефективного маркетингового плану підприємцям всіх рівнів рекомендовано:а)проводити глибокий ринковий аналіз;б) впроваджувати стратегічне управління;в) забезпечувати контроль та оцінку маркетингових заходів, щоб визначити, чи досягаються основні задачі;г) активізуватироботувінтернеті;д) створювати служби маркетингу.На рівні регіональної влади та держави рекомендовано: розробити національну та регіональну стратегії підтримки підприємництва. Звернути увагу на підготовку фахівців регіонів, здатних розробляти якісні та реальні бізнес-плани.На рівні національної економіки підтримка бізнесу у сфері планування охоплює освітню та консультаційне-інституційну діяльність. Важливим фактором є створення державних компаній, які будуть проводити ринкові дослідження та забезпечувати підприємців інформацією про стан та тенденції на ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
планування, маркетинг, підприємницька діяльність, еконо-міка, проблеми та вдосконалення маркетингового планування |
uk_UA |
dc.title |
Бізнес-планування підприємницької діяльності: обструкції та шляхи їх подолання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |