DSpace Repository

Бізнес-планування підприємницької діяльності: обструкції та шляхи їх подолання

Show simple item record

dc.contributor.author Кубіній, Н.Ю.
dc.contributor.author Сігеті, Е.М.
dc.contributor.author Жук, А.О.
dc.date.accessioned 2024-07-09T07:26:12Z
dc.date.available 2024-07-09T07:26:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кубіній Н.Ю., Сігеті Е.М., Жук А.О. Бізнес-планування підприємницької діяльності: обструкції та шляхи їх подолання // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. Одеса: ОНМУ, 2023. No 4 (84). С. 123-133. uk_UA
dc.identifier.other УДК 338.1
dc.identifier.other JEL M00
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3962
dc.description.abstract Стаття присвячена діагностиці проблем, що виникають у сфері складання бізнес-плану як фактору забезпечення успішної підприємницької діяльності. Наголос зроблено на проблематиці маркетингового планування. Описана та представлена класифікація обструкцій у галузі маркетингового планування за ознаками: недоліки теоретико-методологічної бази; низький кадровий потенціал у сфері планування; відсутність уваги до культурно-інституційних засад розвитку підприємницької діяльності та її маркетингового планування; політичні фактори. Обґрунтовані напрямки розвитку маркетингового планування як на мезо- та мак-рорівні, та в межах окремих економічних суб’єктів. Для створення ефективного маркетингового плану підприємцям всіх рівнів рекомендовано:а)проводити глибокий ринковий аналіз;б) впроваджувати стратегічне управління;в) забезпечувати контроль та оцінку маркетингових заходів, щоб визначити, чи досягаються основні задачі;г) активізуватироботувінтернеті;д) створювати служби маркетингу.На рівні регіональної влади та держави рекомендовано: розробити національну та регіональну стратегії підтримки підприємництва. Звернути увагу на підготовку фахівців регіонів, здатних розробляти якісні та реальні бізнес-плани.На рівні національної економіки підтримка бізнесу у сфері планування охоплює освітню та консультаційне-інституційну діяльність. Важливим фактором є створення державних компаній, які будуть проводити ринкові дослідження та забезпечувати підприємців інформацією про стан та тенденції на ринку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject планування, маркетинг, підприємницька діяльність, еконо-міка, проблеми та вдосконалення маркетингового планування uk_UA
dc.title Бізнес-планування підприємницької діяльності: обструкції та шляхи їх подолання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account