Abstract:
Магістерська кваліфікаційна робота містить 80 сторінок, 55 рисунків, 7 таблиць та 24 використаних джерел. Дослідження присвячене вивченню руху надвеликого контейнеровозу (ULCS) на мілководних ділянках при несприятливих погодних умовах та обґрунтуванню рекомендацій щодо зниження ризику втрати вантажу (контейнерів). Проведено огляд методів прогнозування маневрування суден на мілководних ділянках, виконано моделювання руху судна-контейнеровозу в умовах шторму. На підставі виявлених ризиків втрати контейнерів та проведених розрахунків визначені граничні висоти небезпечних хвиль в зоні плавання. З метою допомоги екіпажам суден запропоновано скласти карту ризиків, характерних для визначеного маршруту.