Abstract:
Магістерська робота присвячена обґрунтуванню умов ефективності перевезень
зерна на порти Італії та Іспанії.
Для досягнення поставленої мети сформульовано і послідовно вирішено ряд
завдань.
У результаті вирішення першого завдання було розглянуто світовий та
вітчизняний ринок перевезень зерна, основні напрямки вантажопотоків та
економіку країн-учасників перевезення.
У результаті вирішення другого завдання було обґрунтовано зовнішні умови
роботи тоннажу, розглянуто транспортну характеристику вантажів, що
перевозяться між портами України та Італії, Іспанії, розглянуто комерційні умови
роботи балкерного тоннажу на умовах тайм-чартеру.
У результаті вирішення третього завдання було проаналізовано роботу світового
та вітчизняного балкерного флоту з порту Одеси на порти Італії та Іспанії,
розраховано експлуатаційні та економічні показники на існуючих напрямках,
розроблено проектний варіант схем роботи суден, сформульовано та реалізовано
економіко-математичну модель оптимізації роботи суден на проектному
напрямку