Abstract:
У монографії наведено результати досліджень, отриманих у процесі виконання кафедральної
науково-дослідної теми «Методи та засоби управління розвитком портових систем і сервісних
підприємств на транспорті» (державний реєстраційний номер 0121U110906).
Досліджено: еволюція методологічних засад, математизації, автоматизації внутрішньопортового
оперативного управління; механізми, принцип, характер і наслідки впливу цифровізації на розвиток
морських портів та прогноз розвитку цих процесів; інтелектуальні методи управління та імітаційну
модель керування процесами обробки автотранспорту на морському зерновому терміналі.
Встановлено: стейкхолдери, області цілей концесійного проєкту в порту та модель управління
цільовими показниками; вплив управління надійністю парку перевантажувального обладнання
на якість послуг портового оператора; спроможність портів із надійності сервісу під час створення
потужностей у складі їх інфраструктури і суперструктури; параметри та принципи побудови керо
ваної технології при узгодженні взаємодіючих підсистем: технічної, технологічної, керування.
Розглянуті особливості: врахування формі металопродукції при пакетизації; максимального
територіального зближення портів і промислового виробництва, досвіду індустріальних парків;
застосування та концепції побудови проєктно-орієнтованої системи управління; концепції
формування логістичних систем проєктів у загальному варіанті; удосконалення механізму
регулювання митної брокерської діяльності; структури митних органів, порядок оформлення
та сплати митних платежів; функціонування інспекційних компаній на ринку зерн