dc.contributor.author |
Бойко, С.М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-26T10:36:16Z |
|
dc.date.available |
2025-08-26T10:36:16Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Бойко С.М. Диверсифікація ТОВ «ПPICTA OЙЛ-УКPАЇНА» як можливість виходу на міжнародний ринок. Одеса: ОНМУ, 2025. 73 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4834 |
|
dc.description |
бакалавр, диплом |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У роботі досліджено сутність та визначення диверсифікації, її різновиди, проаналізовано основні теоретичні підходи до диверсифікації, виявлено особливості диверсифікація на морському транспорті; проведено аналіз конкурентного середовища ТОВ «ПРІСТА ОЙЛ-Україна» та визначено основні можливі напрямки диверсифікації для виходу на міжнародний ринок.
Автором узагальнено сучасні стратегії диверсифікації для виходу на міжнародний ринок.
Практична цінність дослідження полягає у можливості використання запропонованих у роботі стратегій диверсифікації для виходу компаній на міжнародний ринок.
Дослідження показало, вибір стратегії диверсифікації для виходу на міжнародний ринок є досить складною задачею та потребує всебічного аналізу підприємства.
Для виходу на міжнародний ринок у роботі рекомендується стратегія концентричної (або вертикальної) диверсифікації, яка передбачає вихід підприємства в нові види діяльності або виробництво нових товарів, які технологічно або маркетингово пов’язані з базовим бізнесом, також проведено оцінку економічної доцільності впровадження запропонованої
стратегії диверсифікації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ОНМУ |
uk_UA |
dc.subject |
Диверсифікація, стратегії диверсифікації, диверсифікація на морському транспорті, аналіз конкурентного середовища , концентрована диверсифікація |
uk_UA |
dc.title |
Диверсифікація ТОВ «ПPICTA OЙЛ-УКPАЇНА» як можливість виходу на міжнародний ринок |
uk_UA |