Abstract:
Методична розробка складається з 6 тем (Building Luxury Brands, Travel, Change, Organisation, Advertising. Discussing authentic advertisement, Money) і які включають у себе систему вправ, що формують навички і уміння практичного оволодіння іноземною мовою, впливає на засвоєння лексико-фразеологічних одиниць і усвідомлення змісту текстів і граматичний матеріал. У методичних вказівках запропоновані теми, передбачені програмою для оволодіння іноземною мовою на рівні спілкування нею в обсязі тематики, зумовленою̈ програмою; оволодіння граматичним матеріалом, формами та конструкціями, необхідними для формування необхідної̈ комунікативної̈ спроможності в сфері ситуативного спілкування в усній̆ і письмовій̆ формах.
Таким чином, метою навчання англійської мови є формування необхідної̈ комунікативної̈ спроможності в сферах професійного та ситуативного спілкування в усній̆ і письмовій̆ формах. Кожна тема забезпечена відповідним комплексом вправ: текстових, лексичних та грамотичних.
Надбані навички перевіряються за допомогою тестів, які дозволяють визначити ступінь засвоєння потрібних розділів лексики. Методичні вказівки також спрямовані на розвиток умінь усної̈ та письмової̈ комунікації̈.
Після вивчення даного курсу здобувачі повинні знати і вміти:
- читати та перекладати англомовну літературу за фахом для одержання необхідної̈ інформації̈;
- розуміти зміст прочитаного та лексико-граматичний̆ матеріал, наданий̆ у методичних вказівках;
- розуміти і володіти відповідними граматичними конструкціями та матеріалом.