Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Столяров, Д.М. | |
| dc.date.accessioned | 2025-10-20T08:50:02Z | |
| dc.date.available | 2025-10-20T08:50:02Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Столяров Д.М. Модель альтернативної та додаткової комунікації у структурі розвитку емоційного інтелекту дітей із розладами аутистичного спектру Випускна кваліфікаційна робота магістра Спеціальність: 053. «Психологія» Одеса: ОНМУ, 2024 – 105 с. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/5089 | |
| dc.description.abstract | Проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що одним з важливіших кроків є формування дієвого алгоритму емоційного відклику на різноманітні ситуації та події, що надасть можливість краще розуміти потреби та бажання дітей із РАС; вибудовувати довірливі взаємини в системі «дорослий-дитина»; реалізовувати принципи соціальоприйнятної поведінки | uk_UA |
| dc.language.iso | uk | uk_UA |
| dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
| dc.subject | емоційний інтелект, розлади аутистичного спектру, емоційне відреаговування, модель альтернативної комунікації, модель додаткової комунікації | uk_UA |
| dc.title | Модель альтернативної та додаткової комунікації у структурі розвитку емоційного інтелекту дітей із розладами аутистичного спектру | uk_UA |
| dc.type | Other | uk_UA |