dc.contributor.author |
Чекал, Руслан Степанович |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-17T07:52:11Z |
|
dc.date.available |
2023-03-17T07:52:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Чекал Р. С. Дослідження алгоритмів екстреного гальмування судна “CRANE” з використанням послідовних перекладок керма та руху на задній хід:Дипломна робота магістра. - Одеса: ОНМУ, 2022. - 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1093 |
|
dc.description |
Кафедра:
Навігація і керування судном
Спеціальність:
271 «Морський та внутрішній водний транспорт» |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У магістерській роботі досліджено залежність параметрів маневрів судна від його динаміки, а також алгоритми аварійного гальмування з використанням послідовних перекладок керма та руху на задній хід.
Виконано огляд літературних джерел та проведений аналіз основних напрямків вирішення проблеми забезпечення безпеки судноводіння та зниження аварійності суден.
Розглянуто теоретичні основи маневрування судна, математичні моделі, що враховують динаміку судна при зміні його курсу і швидкості.
Отримано вирази, що характеризують рух судна при активному і пасивному гальмуванні.
Проведено порівняльний аналіз методу послідовних перекладок керма з традиційним маневром гальмування.
Отримані результати можуть бути використані на суднах в процесі експлуатації, а також розробниками суднових навігаційних інформаційних систем. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
маневрені характеристики, гальмування, математичний апарат, навігаційний тренажер, перекладка керма |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження алгоритмів екстреного гальмування судна “CRANE” з використанням послідовних перекладок керма та руху на задній хід |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |