Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Vyshnevska, O.D. | |
dc.contributor.author | Vyshnevskyi, D.O. | |
dc.contributor.author | Onyshchenko, S.P. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T11:57:51Z | |
dc.date.available | 2023-05-30T11:57:51Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Vyshnevska, O.D., Vyshnevskyi D.O., Onyshchenko S.P. Modeling of the distribution of the vessels' time budget under long-term freight contracts within conditions of uncertainty // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Зб. наук. праць. 2019. № 4(69). С. 15-25 | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 656.611:258.155 | |
dc.identifier.other | JEL С60 М11 | |
dc.identifier.other | УДК 656.611:258.155 | |
dc.identifier.uri | http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1409 | |
dc.description.abstract | Розроблено модель розподілу бюджету часу суден за довгостроковими контрактами в умовах нечіткої невизначеності з урахуванням того факту, що в «вільний» від роботи час за цими контрактами судна можуть працювати на відкритому фрахтовому ринку. Нечітка невизначеність проявляється в тому, що параметри транс-портного процесу, технічні та експлуатаційні показники роботи суден і обсяги транспортної роботи представлені у вигляді максимального, мінімального і найбільш очікуваного значень, що відповідає реальній ситуації в судноплавстві. Запропонована модель дозволяє визначити: кількість суден певного типу, яке необхідно взяти в тайм-чартерну оренду для досягнення конкретних цілей при заданих умовах; розподіл власних та орендованих суден компанії за довгостроковими контрактами і, відповідно, вибір контрактів (в результаті оптимізації окремі контракти можуть бути визначені як неефективні); визначення термінів і бюджету часу суден (власних та орендованих), в рамках яких вони здійснюватимуть перевезення за цими контрактами, а також частки бюджету часу, в межах яких вони будуть працювати на фрахтовому ринку. Встановлені значення змінних забезпечують максимізацію операційного прибутку, з урахуванням її мінімально допустимої межі. Практичне використання моделі дозволяє судновласникам планувати роботу суден і оцінювати результати їх роботи при відсутності повної інформації, заснованої на прогнозах аналітиків, представлених у вигляді нечітких чисел. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний морський університет | uk_UA |
dc.subject | морські перевезення, нечіткі множини, оптимізація, оперування флотом, фрахтові контракти. | uk_UA |
dc.subject | shipping, fuzzy sets, optimization, fleet operating, contracts of affreightment | uk_UA |
dc.title | Modeling of the distribution of the vessels' time budget under long-term freight contracts within conditions of uncertainty | uk_UA |
dc.title.alternative | Моделювання розподілу бюджету часу суден по довгостроковим фрахтовим контрактам в умовах невизначеності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |