Одеський Національний Морський Університет

Маркетингова політика та її значення для ефективного функціонування підприємства ТОВ «ФОРМАГ»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куц, В.В.
dc.date.accessioned 2023-06-15T07:55:48Z
dc.date.available 2023-06-15T07:55:48Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Куц В.В. Маркетингова політика та її значення для ефективного функціонування підприємства ТОВ «ФОРМАГ»: Дипломна робота бакалавра. Одеса: ОНМУ, 2022. 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1500
dc.description.abstract 1. Теоретичні аспекти ефективного функціонування системи маркетингу на підприємстві. Суть та значення сучасної концепції маркетингу. Маркетингові інструменти як основа формування ефективної маркетингової діяльності. Методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємства. 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ФОРМАГ». Організаційно-економічна характеристика компанії ТОВ «ФОРМАГ». Діагностика конкурентного середовища ТОВ «ФОРМАГ». Оцінка сучасної маркетингової стратегії компанії «ФОРМАГ». УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ НАПРЯМКІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ФОРМАГ». Перспективи розвитку ринку перевезень в сучасних умовах. Вибір напрямів удосконалення маркетингової діяльності компанії «ФОРМАГ». Економічне обґрунтування вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ФОРМАГ» uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject маркетинг, маркетингові інструменти, підприємство uk_UA
dc.title Маркетингова політика та її значення для ефективного функціонування підприємства ТОВ «ФОРМАГ» uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис