dc.contributor.author |
Поліщук, О.О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-15T09:50:05Z |
|
dc.date.available |
2023-06-15T09:50:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Поліщук О.О. Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі туроператора «Фабрика туризму»): Дипломна робота бакалавра. Одеса: ОНМУ, 2022. 90 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1502 |
|
dc.description.abstract |
структура кваліфікаційного складу персоналу, розподіл туристів,
обслугованих ТО «Фабрика туризму» у 2021 році в залежності від мети
поїздки, кількість та вартість проданих туристичних путівок у 2021 році,
основні фінансово-економічні показники діяльності, SWOT-аналіз, програма
заходів нового туру та розрахунок його вартості, ефективність
функціонування туроператора «Фабрика туризму» з розрахунком реалізації
нових турів, розрахунок витрат на рекламну кампанію для стимулювання
збуту нового освітнього туру, розробленого для ТО «Фабрика туризму» |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
розподіл туристів, багатокутник конкурентоспроможності |
uk_UA |
dc.title |
Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі туроператора «Фабрика туризму») |
uk_UA |
dc.type |
Learning Object |
uk_UA |