Одеський Національний Морський Університет

Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі туроператора «Фабрика туризму»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, О.О.
dc.date.accessioned 2023-06-15T09:50:05Z
dc.date.available 2023-06-15T09:50:05Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Поліщук О.О. Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі туроператора «Фабрика туризму»): Дипломна робота бакалавра. Одеса: ОНМУ, 2022. 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1502
dc.description.abstract структура кваліфікаційного складу персоналу, розподіл туристів, обслугованих ТО «Фабрика туризму» у 2021 році в залежності від мети поїздки, кількість та вартість проданих туристичних путівок у 2021 році, основні фінансово-економічні показники діяльності, SWOT-аналіз, програма заходів нового туру та розрахунок його вартості, ефективність функціонування туроператора «Фабрика туризму» з розрахунком реалізації нових турів, розрахунок витрат на рекламну кампанію для стимулювання збуту нового освітнього туру, розробленого для ТО «Фабрика туризму» uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject розподіл туристів, багатокутник конкурентоспроможності uk_UA
dc.title Організація маркетингової діяльності підприємств сфери туризму (на прикладі туроператора «Фабрика туризму») uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис