Одеський Національний Морський Університет

Клієнтоорієнтованість, як новітній підхід до організації вантажоперевезень на залізничному транспорті

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цейко, Б.О.
dc.date.accessioned 2023-06-23T08:32:31Z
dc.date.available 2023-06-23T08:32:31Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Цейко Б.О. Клієнтоорієнтованість ,як новітній підхід до організації вантажоперевезень на залізничному транспорті // Розвиток методів управління та господарювання на транспорті: Збірник наукових праць. – 2018. – № 1 (62). – С. 117-124. uk_UA
dc.identifier.other УДК 656.078.81.87
dc.identifier.other JEL Classifiction D 11
dc.identifier.other DOI: 10.31375 / 2226-1915-20181-117-124
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1541
dc.description.abstract У статті розглянуто питання щодо клієнтоорієнтованості, − як до новітнього підходу в сфері організації вантажоперевезень на залізничному транспорті в Україні. Виділено типи організаційної структури вантажоперевезень, проведено огляд ринку транспортних послуг у сфері залізничних вантажоперевезень. Розглянуто особливості клієнтоорієнтованого підходу до вантажоперевезень залізницею. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject клієнтоорієнтованість, клієнтоорієнтований підхід, клієнтоорієнтовані перевезення. uk_UA
dc.title Клієнтоорієнтованість, як новітній підхід до організації вантажоперевезень на залізничному транспорті uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис