Abstract:
Особливістю дослідження статті є те, що на основі методів логічного аналізу та синтезу було наочно доведено, що широкомасштабне вторгнення в Україну не призвело до зупинки процесів цифровізації промислового менеджменту та маркетингу. Впровадження цифрових технологій та інструментів для оптимізації та автоматизації управлінських та маркетингових процесів продовжується, хоча змінилося їхнє спрямування. Згідно з результатами дослідження, стає очевидним, що ситуативне перетворення традиційних методів управління та маркетингу і використання цифрових ресурсів є відповіддю на виклики часу, сформовані загрозами кібербезпеки, змінами у потребах та пріоритетах споживачів, змінами в процесах використання даних для прийняття стратегічних рішень, обмеженнями можливостями для зустрічей з колегами та клієнтами та особистого контакту.