dc.contributor.author |
Пустовіт, О.Г. |
|
dc.contributor.author |
Kulinich, Т. |
|
dc.contributor.author |
Nahorna, О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-07T08:03:51Z |
|
dc.date.available |
2023-11-07T08:03:51Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Pustovit Olena, Kulinich Tetiana Nahorna Olena. Digitalization's impact on industrial management and marketing: addressing the challenges of our time. // Проблеми системного підходу в економиці: Зб. наук. праць. К.: НАУ. 2023. Вип.3 (92). С68 - 75. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/1841 |
|
dc.description |
стаття |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Особливістю дослідження статті є те, що на основі методів логічного аналізу та синтезу було наочно доведено, що широкомасштабне вторгнення в Україну не призвело до зупинки процесів цифровізації промислового менеджменту та маркетингу. Впровадження цифрових технологій та інструментів для оптимізації та автоматизації управлінських та маркетингових процесів продовжується, хоча змінилося їхнє спрямування. Згідно з результатами дослідження, стає очевидним, що ситуативне перетворення традиційних методів управління та маркетингу і використання цифрових ресурсів є відповіддю на виклики часу, сформовані загрозами кібербезпеки, змінами у потребах та пріоритетах споживачів, змінами в процесах використання даних для прийняття стратегічних рішень, обмеженнями можливостями для зустрічей з колегами та клієнтами та особистого контакту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Проблеми системного підходу в економіці |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент; маркетинг; моніторинг продуктивності мережі; маркетингові компанії; прийняття стратегічних рішень; потреби клієнтів. |
uk_UA |
dc.title |
DIGITALIZATION'S IMPACT ON INDUSTRIAL MANAGEMENT AND MARKETING: ADDRESSING THE CHALLENGES OF OUR TIME. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |