Abstract:
Розглянуті розділи
РОЗДІЛ 1. ЯКІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ: ЇХ СПЕЦИФІКА ТА ОСОБЛИВОСТІ
1.1. Основні визначення та сутність поняття якості послуг
1.2. Критерії якості туристичних послуг
1.3. Класи обслуговування клієнтів
1.4. Туристичні програми: їх види, основні вимоги особливості
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
2.1. Стандартизація послуг як засоби управління якістю
2.2. Методи оцінки якості послуг в туризмі
2.3. Аналіз туристичних потоків в Україні
РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ «ПОЇХАЛИ З НАМИ»
3.1. Характеристика підприємства туристичної агенції «ПОЇХАЛИ З НАМИ»
3.2. Аналіз діяльності підприємства
3.3. Пропозиції щодо підвищення якості послуг та розвитка підприємства