Abstract:
Розглянуті розділи
Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1 Сутність і зміст конфліктних ситуацій на підприємствах
1.2 Причини виникнення конфліктних ситуацій
1.3 Методи вирішення конфліктних ситуацій на підприємстві
Розділ 2. АНАЛІЗ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «JOIN UP»
2.1 Організаційна структура туристичного підприємства
2.2 Аналіз конфліктних ситуацій на туристичному підприємстві
2.3 Аналіз основних проблем у вирішенні конфліктних ситуацій на підприємстві
Розділ 3. ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Впровадження основних стратегій подолання конфліктів на підприємств
3.2. Застосування методу опитувальних листків для подолання конфліктних ситуацій на туристичному підприємстві «Join UP»
3.3. Модель оцінки конфліктності в організації