Одеський Національний Морський Університет

Системна оптимізація інвестиційної та маркетингової стратегій розвитку готелю «Одеса»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Житомирська, А.
dc.date.accessioned 2024-01-10T08:46:21Z
dc.date.available 2024-01-10T08:46:21Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Житомирська А. Системна оптимізація інвестиційної та маркетингової стратегій розвитку готелю «Одеса». Дипломна робота бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2022. - 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2245
dc.description.abstract Розглянуті розділи РОЗДІЛ 1.ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТЕЛЮ «ОДЕСА 1.1.Базова характеристика готелю 1.2.Характеристика основних функціональних груп приміщень та номерного фонду 1.3.Організаційна структура управління готелю РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «ОДЕСА» ЗА ПЕРІОД ЙОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ 2.1. Структура технологічного процесу приймання, розміщення та експлуатації приміщень житлового фонду 2.2. Дослідження конкурентів та удосконалення конкурентоспроможності готелю «Одеса 2.3.Аналіз інтер’єрного рішення номерів. Удосконалення інтер’єру у приміщеннях готелю «Одеса РОЗДІЛ 3.ОПТИМІЗАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЙ ГОТЕЛЮ «ОДЕСА 3.1.Теоретичні засади оптимального управління інвестиційною діяльністю готелю 3.2.Розрахункова частина uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject готель, оптимізація, інвестиційна стратегія, маркетинг, прибуток, конкурентоспроможність uk_UA
dc.title Системна оптимізація інвестиційної та маркетингової стратегій розвитку готелю «Одеса» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис