Одеський Національний Морський Університет

Оптимізація маркетингової діяльності експедиторської компанії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чугай, Є.
dc.date.accessioned 2024-01-10T09:25:43Z
dc.date.available 2024-01-10T09:25:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Чугай Є. Оптимізація маркетингової діяльності експедиторської компанії. Дипломна робота бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2021. - 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/2248
dc.description.abstract Розглянуті розділи РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ГЛОБАЛ ОУШЕН ЛІНК» 1.1. Загальна характеристика ТОВ «Глобал Оушен Лінк» 1.2. Організаційна структура компанії «Глобал Оушен Лінк» 1.3. Аналіз ринкового середовища 1.4. Складська логістика РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ЛОГІСТИЧНИХ СИСТЕМ ДОСТАВКИ ЗЕРНОВИХ ТА НАЛИВНИХ ВАНТАЖІВ 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Глобал Оушен Лінк» 2.2. Аналіз ринку контейнерних перевезень зернових та наливних вантажів 2.3. Аналіз перспектив розвитку логістичних систем доставки зернових та наливних вантажів 2.4. Конкурентна стратегія компанії ТОВ «Глобал Оушен Лінк» 2.5. Формування ціни на транспортно-експедиторські послуги 2.6. Тарифна політика компанії ТОВ «Глобал Оушен Лінк 2.7. Механізм знижок з тарифу експедиторської компанії в залежності від величини наданого вантажопотоку 2.8. Оптимізація вибору порту вантажовласниками РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЙ ТОВ «ГЛОБАЛ ОУШЕН ЛІНК» 3.1. Системна оптимізація маркетингової стратегії експедиторської компанії при збільшенні об’ємів перевезень 3.2. Побудова й аналіз економіко-математичних моделей оптимізації процесу вибору порту вантажовласником, що враховують основні показники конкурентоспроможності портів 3.3. Пропозиції щодо оптимізації стратегії ціноутворення в ТОВ «Глобал Оушен Лінк» uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject експедиторська компанія, оптимізація, ланцюг поставок, маркетингова стратегія, тарифи, знижки, прибуток, вантажі uk_UA
dc.title Оптимізація маркетингової діяльності експедиторської компанії uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис