Abstract:
проаналізована у кваліфікаційному дослідженні інформація свідчить про те, що психологія реклами є однією з найактуальніших галузей психологічних знань, особливо в контексті її впливу на особистість майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі, так як реклама може сильно впливати на формування особистості майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі, включаючи їх мотивацію, цінності та поведінку. Існує багато досліджень, які присвячені впливу реклами на психологію людини, проте питання що пов'язані з її впливом саме на майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі, залишаються недостатньо вивченими.
Розглянуті розділи:
Теоретичні засади вивчення психологічних особливостей впливу реклами на формування особистості.
Характеристика методів дослідження.
Експериментальне дослідження впливу соціальної реклами на формування особистості майбутніх спеціалістів морегосподарської галузі.