Короткий опис (реферат):
У сучасному світі, де бізнес-середовище стає все більш конкурентним і
складним, побудова довіри є необхідною умовою для досягнення успіху. Окрім
цього, довіра в ділових відносинах має значення не лише для успішного
виконання проєктів, але й для підвищення задоволеності клієнтів та залучення
нових клієнтів до співпраці. Тому, дослідження психологічних аспектів побудови
довіри в ділових відносинах є актуальною та важливою задачею.
Лисенко Д. П. пише, що довіра – це соціально- психологічне відношення,
яке полягає в особливому ставленні суб’єкта до об’єкта довіри, що виникає в
результаті безпосередньої або опосередкованої взаємодії та відображає
внутрішню позицію суб’єкта, зумовлену
прогнозованою оцінкою результатів цієї взаємодії.