Короткий опис (реферат):
Магістерська робота містить 91 сторінку, 10 рисунків, 20 використаних джерел. Надана нижче магістерська робота передбачає виконання дослідження відповідності методу виконання розрахунків просідання суден під час руху для дотримання безпечних значень під кільового простору. Структура магістерської роботи складається з: − Вступу, де надано мета виконаної роботи, її наукове значення та новизна; − 1-го Розділу, де дається пояснення сутності ефекту просідання суден, пояснюється важливість цього ефекту щодо загальної безпеки судноплавства; − 2-го Розділу, де надано існуючи методи виконання розрахунків під кільового простору за результатом аналізу різних публікацій морської галузі з цього питання; − 3-го Розділу, де надано виконання досліджень щодо точності отриманих значень під кільового простору на підставі виконання розрахунків даних для однієї моделі судна різними існуючими способами, зведення отриманих результатів в зведену таблицю та виконання аналізу отриманих результатів; − Висновків, де викладено пропозиції щодо використання найбільш точнішого способу для виконання розрахунків швидкісного просідання судна, що буде впливати на подальше підвищення загальної безпеки суден; − Закінчується робота переліком використаних літературних джерел, які були застосовані студентом під час виконання даної магістерської роботи. За темою даної роботи автор брав участь у роботі Міжнародної конференції, де виступив з докладом за даною темою.