Abstract:
Магістерська кваліфікаційна робота містить 76 сторінок, 26 рисунків, перелік посилань із 21 джерела в основному тексті. Роботу присвячено дослідженню принципів, методології та практичного застосування методу «Dead Reckoning», спеціально розробленого для забезпечення функціональності ECDIS у разі відмови станції GPS. У першому розділі подано загальну характеристику балкера «Iron Beauty» класу Panamax, на прикладі якого проводиться дослідження. У другому розділі розглянуто історію, особливості сучасних станцій GPS, а також проблеми, з якими можуть зіткнутися судноводії в процесі експлуатації GPS-станцій. У третьому розділі проведено детальне дослідження, починаючи з роз’яснення основоположних принципів методу «Dead Reckoning», за яким слідує поглиблений аналіз потенційних збоїв станцій GPS та їх наслідків для роботи ECDIS. Практичні міркування та тематичні дослідження висвітлюють реалізацію «Dead Reckoning» у сценаріях реального світу, пропонуючи розуміння його сильних сторін, обмежень та областей для вдосконалення. Завдяки синтезу теоретичних основ, емпіричних досліджень і сценаріїв моделювання дослідження намагається встановити ефективність і надійність «Dead Reckoning» як життєздатного резервного рішення для підтримки точних даних позиціонування в складних морських умовах.