DSpace Repository

Туристичні підприємства на ринку туроперейтингу України

Show simple item record

dc.contributor.author Горбаньова, В.
dc.date.accessioned 2024-03-18T11:32:03Z
dc.date.available 2024-03-18T11:32:03Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Горбаньова В. Туристичні підприємства на ринку туроперейтингу України. Дипломна робота бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2023. - 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3426
dc.description.abstract РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТУРОПЕРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Сутність, завдання та зміст туроператорської діяльності 1.2. Види та особливості діяльності туроператорів і турагентів 1.3.Нормативно-правове забезпечення функціонування суб’єктів і об’єктів туроперетингу РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ. 2.1 Стратегічне забезпечення процесів організації, економіки й управління туристичними підприємствами на ринку туроперейтингу України 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ «Корал Тревел» 2.3. Конкурентний аналіз суб’єктів туристичної діяльності в Україні РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ В УКРАЇНІ 3.1. Маркетингові стратегії економічного зростання туристичних операторів в Україні 3.2.Оцінка можливостей підвищення конкурентоспроможності туристичного оператора uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.title Туристичні підприємства на ринку туроперейтингу України uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account