dc.contributor.author |
Горбаньова, В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-18T11:32:03Z |
|
dc.date.available |
2024-03-18T11:32:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Горбаньова В. Туристичні підприємства на ринку туроперейтингу України. Дипломна робота бакалавра. - Одеса: ОНМУ, 2023. - 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3426 |
|
dc.description.abstract |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ТУРОПЕРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Сутність, завдання та зміст туроператорської діяльності
1.2. Види та особливості діяльності туроператорів і турагентів
1.3.Нормативно-правове забезпечення функціонування суб’єктів і об’єктів туроперетингу
РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ.
2.1 Стратегічне забезпечення процесів організації, економіки й управління туристичними підприємствами на ринку туроперейтингу України
2.2. Аналіз фінансово-економічних показників ТОВ «Корал Тревел»
2.3. Конкурентний аналіз суб’єктів туристичної діяльності в Україні
РОЗДІЛ ІІІ. ПЕРСПЕКТИВИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРОПЕРЕЙТИНГУ В УКРАЇНІ
3.1. Маркетингові стратегії економічного зростання туристичних операторів в Україні
3.2.Оцінка можливостей підвищення конкурентоспроможності туристичного оператора |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.title |
Туристичні підприємства на ринку туроперейтингу України |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |