dc.contributor.author |
Пальченко, Алла |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-26T08:18:40Z |
|
dc.date.available |
2024-03-26T08:18:40Z |
|
dc.date.issued |
2022-05-20 |
|
dc.identifier.citation |
Актуальні питання вдосконалення законодавства України у сучасних умовах розвитку держави, присвячена пам’яті професора Леоніда Васильовича Багрія-Шахматова: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 20 травня 2022 року); Одеський національний морський університет. Одеса: Бондаренко М.А., 2022. С. 298-301. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.odessa.ua/handle/123456789/3506 |
|
dc.description.abstract |
Велика кількість колізій різнонаціональних законів у сфері міжнародного
торговельного судноплавства виникає у зв'язку зі зіткненням суден на морі.
Досягнута у цій галузі певна міжнародна уніфікація норм морського права
скоротила кількість можливих випадків конфлікту національних законів при
вирішенні справ про відшкодування збитків від зіткнення судів, але не усунула
їх повністю. Однією з причин виникнення колізій різнонаціональних законів у
справах про зіткнення судів є відсутність у Міжнародній конвенції
1910 визначення таких понять, як «вина» і «причинний зв'язок», хоча
відповідальність судновласника за конвенцією і пр |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
міжнародне торговельне мореплавство |
uk_UA |
dc.title |
Обмеження відповідальності за шкоду, заподіяну при зіткненні суден та колізії при застосуванні права. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |