Abstract:
З кожним роком збільшується ступінь комерційного вико-ристання Інтернету, який стає атрибутом ділового життя кожного, хто прагне досягти успіху в бізнесі. Інтенсивний розвиток, входження у нові галузі економіки та види діяльності, розробка нових механізмів і інструментів «електронної комерції» ускладнює фор-мулювання точних та однозначних її переваг, які б відображали всі можливості розвитку на сучасному етапі.Електронна комерція – це специфічна частина електронного бізнесу, яка включає у себе суспільні відносини стосовно купівлі-продажу товарів, послуг та інформації з використанням всіх інструментів, що доступні в мережі Інтернет. Вона з кожним роком розвивається і розширюється як в Україні, так і в усьому світі та набуває нові форми, до яких в швидких темпах необхідно присто-совуватися підприємствам, споживачу, державі, щоб забезпечити міжнародну інтеграцію через ефективну форму товарно-грошових відносин та вибудувати систему електронного врядування.Наявність високоякісного Інтернет-сполучення і вільний доступ до нього забезпечили входження електронної комерції не тільки в роздрібну торгівлю, а й в сферу послуг, фінансового обслуговування та управління. Низька купівельна спроможність змушує споживачашукати, де купити дешевше, що і приводить їх на торгові Інтернет-майданчики. Саме ці фактори забезпечують стабільне зростання обсягів електронної комерції в розрізі останніх років