Abstract:
Розглянуті розділи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УМОВАХ КРИЗОВИХ ЯВИЩ
1.1 Міжнародний туризм як економічний феномен
1.2 Види міжнародного туризму
1.3 Фактори розвитку міжнародного туризму
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТРЕНДІВ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КРИЗИ
2.1 Тренди туристичного бізнесу в Україні та світі в умовах кризи
2.2 Розвиток міжнародного туризму в Україні під час світової пандемії
2.3 Стан міжнародного туризму в Україні під час війни
РОЗДІЛ 3. ПЕСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ ПІД ЧАС ТА ПІСЛЯ ВІЙНИ
3.1 Конкурентний потенціал України на світовому ринку туристичних послуг
3.2 Ризики та загрози розвитку міжнародного туризму в Україні в умовах кризи
3.3 Перспективи відновлення індустрії гостинності і туризму в Україні