Одеський Національний Морський Університет

Розробка маркетингової стратегії транспортно-експедиторської компанії «Глобал Оушен Лінк»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мальченко, М.О.
dc.date.accessioned 2024-12-30T09:12:21Z
dc.date.available 2024-12-30T09:12:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мальченко М.О. Розробка маркетингової стратегії транспортно-експедиторської компанії «Глобал Оушен Лінк».Дипломна робота бакалавраю - Одеса: ОНМУ, 2024. - 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4132
dc.description.abstract Розглянуті розділи РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ЕКСПЕДИТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1 Сутність транспортно-експедиторської діяльності в Україні 1.2 Показники ефективності транспортно-експедиторської компаній 1.3 Ризики та загрози транспортно-експедиторських компаній РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ «ТОВ ГЛОБАЛ ОУШЕН ЛІНК» 2.1 Загальна характеристика компанії 2.2 Техніко-економічний та фінансовий аналіз 2.3 Ризики діяльності компанії ТОВ «Глобал Оушен Лінк» РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ «ТОВ ГЛОБАЛ ОУШЕН ЛІНК» 3.1 Підвищення ефективності роботи транспортно-експедиторської компанії 3.2 Обгрунтування шляхів підвищення ефективності діяльності 3.3 Розробка маркетингової стратегії розвитку компанії uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Експедиторська діяльність, ризики, маркетингова стратегія uk_UA
dc.title Розробка маркетингової стратегії транспортно-експедиторської компанії «Глобал Оушен Лінк» uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис