Abstract:
Магістерська робота містить 79 сторінок, 12 рисунків, 4 таблиці та 18 використаних джерел. У роботі розглянуто основні питання, пов'язані з використанням автоматичних ідентифікаційних систем (АІС) у морській галузі, їхніми можливостями та ризиками, пов’язаними з надмірною довірою до таких систем. Основна увага приділяється аналізу принципів роботи АІС, їхньої інтеграції з іншим обладнанням, а також розробці методів підвищення безпеки використання цих систем. У першому розділі розглянуто технічні аспекти роботи АІС, її структуру та можливості, що роблять цю систему важливим інструментом для сучасного мореплавства. У другому розділі досліджено проблеми надмірної залежності від АІС, проаналізовано випадки збоїв та похибок системи, які можуть стати причиною аварійних ситуацій у морській галузі. У третьому розділі запропоновано стратегії мінімізації ризиків при використанні АІС, зокрема вдосконалення підготовки екіпажу, навчання роботі з інтегрованою системою АІС і радара, а також використання резервних методів навігації для забезпечення безпеки судноплавства