Короткий опис (реферат):
Оптимізація швидкісного режиму роботи суден є одним із механізмів
забезпечення максимальної ефективності для заданих умов. У даній
магістерській роботі розглянуто три судна, що відносяться до універсальних
суден, які потрібні в регіоні Чорного-Середземного морів. З урахуванням
важливості та значущості експорту зерна – було розглянуто три напрями роботи
суден – Україна-Туреччина, Україна-Італія, Україна-Греція. Для кожного
напряму було визначено часові характеристики рейсу в залежності від швидкості.
Діапазон варіювання швидкістю приймався від мінімально прийнятої 7 вузлів до
максимально допустимої кожного судна. Розраховані техніко-експлуатаційні
показники, зокрема витрати на бункер залежно від швидкості. Це дозволило
визначити для кожного судна та рейсу значення ефективності – тайм-чартерного
еквівалента. На підставі значень цього показника було визначено рекомендовані
швидкості, що забезпечують максимум ефективності