dc.contributor.author |
Бошкова, В.В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-09T09:30:10Z |
|
dc.date.available |
2025-06-09T09:30:10Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Бошкова В.В. Удосконалення системи управління в готелі (на прикладі «Прага Аккорд»).Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4587 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності використання реклами у просуванні туристичного продукту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
реклама, підприємство, попит, конкуренція, турим, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ризики. |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення системи управління в готелі (на прикладі «Прага Аккорд») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |