dc.contributor.author |
Градоблянська, С.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T07:33:04Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T07:33:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Градоблянська С.Ю. Організація культурно-пізнавального туризму. Сучасний стан та тенденції розвитку в Європі. Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4590 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності використання реклами у просуванні туристичного продукту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальний, підприємство, попит, конкуренція, туризм, ліквідність,розвиток, послуги, ефективність, ризики. |
uk_UA |
dc.title |
Організація культурно-пізнавального туризму. Сучасний стан та тенденції розвитку в Європі |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |