dc.contributor.author |
Демець, К.Ф. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T07:36:48Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T07:36:48Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Демець К.Ф. Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги. Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 74 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4591 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності використання реклами у просуванні туристичного продукту |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
реклама, підприємство, попит, конкуренція, турим, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ризики |
uk_UA |
dc.title |
Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |