DSpace Repository

Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги

Show simple item record

dc.contributor.author Демець, К.Ф.
dc.date.accessioned 2025-06-10T07:36:48Z
dc.date.available 2025-06-10T07:36:48Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Демець К.Ф. Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги. Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4591
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення ефективності використання реклами у просуванні туристичного продукту uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject реклама, підприємство, попит, конкуренція, турим, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ризики uk_UA
dc.title Роль реклами у формуванні попиту на туристичні послуги uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account