Одеський Національний Морський Університет

Планування туристичного підприємства (на прикладі туристичного агенства «Авантюристи»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Доценко, Г.В.
dc.date.accessioned 2025-06-10T07:47:53Z
dc.date.available 2025-06-10T07:47:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Доценко Г.В.Планування туристичного підприємства (на прикладі туристичного агенства «Авантюристи»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4593
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти у плануванні напрямів просуванні туристичного продукту uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Агенство, підприємство, попит, конкуренція, туризм, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ризики. uk_UA
dc.title Планування туристичного підприємства (на прикладі туристичного агенства «Авантюристи») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис