dc.contributor.author |
Доценко, Г.В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T07:47:53Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T07:47:53Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Доценко Г.В.Планування туристичного підприємства (на прикладі туристичного агенства «Авантюристи»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4593 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у плануванні напрямів просуванні туристичного продукту |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Агенство, підприємство, попит, конкуренція, туризм, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ризики. |
uk_UA |
dc.title |
Планування туристичного підприємства (на прикладі туристичного агенства «Авантюристи») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |