Одеський Національний Морський Університет

Маркетингова цінова політика готельного підприємства та шляхи її удосконалення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухомлінова А.О.
dc.date.accessioned 2025-06-10T08:45:34Z
dc.date.available 2025-06-10T08:45:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сухомлінова А.О. Маркетингова цінова політика готельного підприємства та шляхи її удосконалення. Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4600
dc.description.abstract У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення маркетингової цінової политики готельного підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject Маркетинг, підприємство, попит, конкуренція, туризм, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ціна uk_UA
dc.title Маркетингова цінова політика готельного підприємства та шляхи її удосконалення uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис