dc.contributor.author |
Сухомлінова А.О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T08:45:34Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T08:45:34Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сухомлінова А.О. Маркетингова цінова політика готельного підприємства та шляхи її удосконалення. Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4600 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядаються теоретичні аспекти у розробки напрямів підвищення маркетингової цінової политики готельного підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
Маркетинг, підприємство, попит, конкуренція, туризм, ліквідність, ТОВ, послуги, ефективність, ціна |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингова цінова політика готельного підприємства та шляхи її удосконалення |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |