dc.contributor.author |
Расовська Є.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-11T08:18:03Z |
|
dc.date.available |
2025-06-11T08:18:03Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Расовська Є.Ю.Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства (на прикладі туристичного оператора «ГЛОБУС-ТУР»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 97 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4616 |
|
dc.description.abstract |
У роботі розглядається комплекс теоретико-методологічних підходів до вивчення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність поняття конкурентоспроможності, її структурні елементи та чинники формування, а також проаналізовано існуючі підходи до оцінювання цього показника в умовах ринкової економіки. На прикладі туристичного оператора «Глобус-тур» проведено організаційно-економічний аналіз діяльності підприємства, оцінено вплив внутрішніх і зовнішніх факторів на його конкурентні позиції. Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності туроператора, а також здійснено розрахунок очікуваної економічної ефективності впровадження відповідних |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Одеський національний морський університет |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність, підприємство, туроператор, фактори впливу, оцінка, економічна ефективність, «Глобус-тур» |
uk_UA |
dc.title |
Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства (на прикладі туристичного оператора «ГЛОБУС-ТУР») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |