DSpace Repository

Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства (на прикладі туристичного оператора «ГЛОБУС-ТУР»)

Show simple item record

dc.contributor.author Расовська Є.Ю.
dc.date.accessioned 2025-06-11T08:18:03Z
dc.date.available 2025-06-11T08:18:03Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Расовська Є.Ю.Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства (на прикладі туристичного оператора «ГЛОБУС-ТУР»). Дипломна робота бакалавра. – Одеса: ОНМУ, 2024. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://rp.onmu.org.ua/handle/123456789/4616
dc.description.abstract У роботі розглядається комплекс теоретико-методологічних підходів до вивчення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сутність поняття конкурентоспроможності, її структурні елементи та чинники формування, а також проаналізовано існуючі підходи до оцінювання цього показника в умовах ринкової економіки. На прикладі туристичного оператора «Глобус-тур» проведено організаційно-економічний аналіз діяльності підприємства, оцінено вплив внутрішніх і зовнішніх факторів на його конкурентні позиції. Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності туроператора, а також здійснено розрахунок очікуваної економічної ефективності впровадження відповідних uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Одеський національний морський університет uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність, підприємство, туроператор, фактори впливу, оцінка, економічна ефективність, «Глобус-тур» uk_UA
dc.title Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства (на прикладі туристичного оператора «ГЛОБУС-ТУР») uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account